VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI PRACOVNÍKA V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH - HABARTOV

Stručná charakteristika pracovního místa:

  • jedná se o asistenční činnost u klientů v chráněných bytech v oblasti stravování, péče o domácnost, péče o zdraví, trávení volného času a o další osobní potřeby klienta,

  • vedení dokumentace práce v elektronické podobě,

  • úzká spolupráce s ostatními členy pracovního týmu.

Místo výkonu práce:

  • Habartov (zástup i v CHB Sokolov, Chodov)

Kvalifikační požadavky:

  • odborná kvalifikace podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (výhodou),

  • zájem vykonat kurz pracovníka v sociálních službách, v případě, že není,

  • trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost,

  • praxe v oboru výhodou.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • aktivní a samostatná práce na PC– uživatelská znalost

  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,

Osobnostní předpoklady:

  • schopnost pracovat samostatně,

  • schopnost jednat s lidmi,

  • schopnost a ochota vzdělávat se,

  • schopnost práce v týmu,

  • samostatnost v rozhodování, zodpovědnost,

  • respekt.

Nabízíme:

  • nástup ihned

  • práci v nepřetržitém provozu - služby jsou nerovnoměrně rozložené

  • pracovní smlouvu s úvazkem 0,875 (35 h/týden) na dobu určitou 1 rok, možnost i získání pracovního místa na dobu neurčitou,

  • nástupní mzdu 20 390 Kč při úvazku 0,875 (23 300 Kč při úvazku 1,0),

  • osobní ohodnocení do výše 8 000 Kč měsíčně,

  • pololetní a roční odměny,

  • příjemné pracovní prostředí,

  • možnost dalšího vzdělání a osobního rozvoje nad rámec povinného vzdělávání dle zákona,

  • týmovou i individuální supervizi, konzultace s externími odborníky,

  • pestrou a smysluplnou práci,

  • stravenku v hodnotě 150 Kč za každou odpracovanou směnu,

  • příspěvek k penzijnímu připojištění po 5letech práce u Společnosti,

  • příspěvek na telefonní paušál 200 Kč měsíčně.

Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:

  • jméno, příjmení, titul,

  • datum narození,

  • místo trvalého pobytu,

  • telefonní spojení, e-mailové spojení,

  • datum, podpis zájemce,

  • strukturovaný životopis.

Informace o pracovním místě lze získat na tel. +420 725 524 069

V případě zájmu zašlete do 31. 03. 2024 strukturovaný profesní životopis a motivační dopis na e-mail: siposova.pavlina@spolecnostdolmen.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.